Alla inlägg under november 2006

Av Angelika - 25 november 2006 22:41

Nu kunde jag inte hålla mig längre, min hemsida blev julpyntad lite idag, jag älskar allt vad julpynt heter... Inte konstigt att man har över 100 (!) prydnadstomtar, och att favoritjulsången är Adolphson & Falcks "Mer jul". På måndag åker de sista marsvinsungarna som var till salu, sen har jag inte fler ungar och saludjur förrän tidigast mars, väntar 6 eller 7 kullar under tiden mars-juni nästa år! Spännande!

Av Angelika - 20 november 2006 13:59

Nu verkar det som att det blir bättre, telia har väl haft nåt fel hos sig, för nu funkar maileb som den ska igen. SKÖNT!Av uppdateringarna på hemsidan har endel kommit nu, väntar bara på att bilderna ska bli uppdaterade oxå, jag laddade ju upp allt igår.

Av Angelika - 19 november 2006 19:32

Ja, då jag fortfarande inte kan uppdatera min hemsida av nån anledning, har jag lagt ut bilderna jag tagit på några av marsvinen idag i ett album på pixbox, här en länk till albumet. http://www.pixbox.se/alb197912

Av Angelika - 19 november 2006 13:27

Nu vill absolut ingenting som jag.Uppdateringarna på min hemsida finns inte på nätet trots att jag gjort precis som jag alltid brukar göra. Sen när jag skulle kolla min mail, ville den helt plötsligt inte acceptera mitt lösen, jag har ju inte ens varit där och ändrat nåt....Jag som hade tagit nya bilder på endel av djuren som jag skulle lägga upp samt ändringar i kullplaneringen. Dessutom hade jag endel mail jag skulle svarat på nu.Lägger iallafall in en bild på min nya crestade grey hona här. Hoppas sen att jag får ordning på det andra så jag kan lägga ut resten.

Av Angelika - 18 november 2006 19:44

Så är man kommen hem efter dagens marsvinsutställning i Landskrona, och med mig hem har jag min första och efterlängtade crested grey hona, hon är nu 3,5 månad och fick 88 poäng och Ck. Zenato blev 3 av 5 choklader på 88 poäng och fick oxå Ck. Det var en trevlig utställningsdag med hyfsade resultat, nästa utställning blir nu inte förrän i januari.Nya foton på de flesta av mina djur kommer kanske imorgon om jag hinner, annars i början av nästa vecka.

Av Angelika - 16 november 2006 22:38

Ja då har man ,mellan ammningarna, trimmat färdigt Sweet och Zenato som ska med till Landskrona på lördag. Bara Olga kvar, Marunka får jag ju hem från uppfödaren som har haft jobbet att förbereda henne. Så imorgon är det Olgas tur att hamna på trimbordet (hoppas nu bara att jag inte råkade ta för mycket sist...) Sen ska alla tre badas.

Av Angelika - 12 november 2006 14:43

Äntligen har jag lyckats göra en banner!Jag har länge velat ha en egen banner som kan användas av andra som villlänka till min hemsida, och idag lyckades ja så hitta ett program som man har på prov i 15 dagar, lagom länge för att hinna göra några olika som jag gillar. Det var mycket enkelt att använda och heter Banner maker Pro 6.Så här ser den ut:

Av Angelika - 5 november 2006 12:54

Jaha, då var man ett år äldre... 30 år!Som tur är känner man sig fortfarande som 20...På marsvinsfronten har inte hänt så mycket, har idag tagit nya bilder på lilla Bon Bon, min magpie hona som är till salu, bilderna kan ses på min till salu sida. Lägger in en av dem här.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards