Direktlänk till inlägg 8 augusti 2009

3 dräktiga honor!

Av Angelika - 8 augusti 2009 11:26

Ja, nu kan jag konstatera att jag har tre dräktiga honor!

Först är det den engelska grå honan som kommer att få sin kull hemma hos Jeronas uppfödning, så det blir en helengelsk kull!

Sen har vi min egen grå hona Irwa som troligtvis blivit dräktig då hon gått med Skrutten (tycker att hon har känts dräktig för länge för att ha blivit parad av Snowshoes...) men det återstår ju att se!

Och så slutligen har jag känt att Eliza min black otter hona är dräktig och hon gick med Snowshoes i 2 veckor, så det är han som är pappa till den kullen!

Nu håller vi tummarna för att dessa kullar går bra coh att det blir söta ungar!

 
 
Kicki W

Kicki W

9 augusti 2009 21:44

Japp - tummar och tår hålles!! :-)

http://westerdahl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 4 december 2009 18:00

Har glömt att meddela här att jag bytat till en anan blogg... För att följa min blogg fortsättningsvis gå in på följande adress http://djurblogg.narnias.se ...

Av Angelika - 2 oktober 2009 11:07

Ja, jag tycker att det är ganska fantastiskt att jag är så långt redan med förberedelserna inför utställningen imorgon. Igår när jag städade burarna passade jag på att fixa iordning transporterna, och nu på förmiddan har alla 8 djuren som ska med tri...

Av Angelika - 29 september 2009 11:27


Jag har tagit en kullbild på min senaste chocolate tan kull oxå! Så här är de tre pojkarna tillsammans. Från vänster: Gaspadin, Gazpon, Gaspari.    ...

Av Angelika - 28 september 2009 17:45

... är man allt ganska sliten, fick inte så mycket sömn. Men jag har haft jättekul med alla vännerna före, under och efter utställningen.   På lördagen fick min chokladfox hona Zymbal sitt avgörande cert och blev svensk champion, och min black ta...

Av Angelika - 25 september 2009 13:55

De sista dagarna har det varit fullt upp. Fixat med förberedelser inför dubbelutställningen i helgen, så nu är det nästan helt klart! Det enda som just nu (då det är 4 timmar kvar till vi ska köra) återstår är att bada de två leveransdjuren, plus a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards