Direktlänk till inlägg 16 september 2009

Annmält till utställningen!

Av Angelika - 16 september 2009 09:21

Igår anmälde jag till Landskrona!

Oj, vad många det blev... Men vi har ju dubbeln i Lessebo helgen innan där sex av dom oxå är anmälda till, så dom är ju hyfsat trimmade redan.


Till Landskrona 3/10 har jag alltså anmält följande:

Seniorer:

  • FinCh Pikus Choco Cookie, self chocolate hona
  • Narnias Zymbal, nonself chocolate fox hona
  • Narnias Alcantra, nonself black tan hona
  • Agnez vom Eidertal, self grey hona
  • Snoops Lilliputti, american crested black hona
  • Juniorer:

  • Narnias Elwira, engelsk crested black hona
  • Sitanes Ginnie, self chocolate hona
  • Snoops Walnut Crunch, american crested chocolate hona
  • Picus Tan Magic, nonself grey tan hane


  •  

    Från
        Kom ihåg mig
    URL

    Säkerhetskod
       Spamskydd  

    Kommentar

    Av Angelika - 4 december 2009 18:00

    Har glömt att meddela här att jag bytat till en anan blogg... För att följa min blogg fortsättningsvis gå in på följande adress http://djurblogg.narnias.se ...

    Av Angelika - 2 oktober 2009 11:07

    Ja, jag tycker att det är ganska fantastiskt att jag är så långt redan med förberedelserna inför utställningen imorgon. Igår när jag städade burarna passade jag på att fixa iordning transporterna, och nu på förmiddan har alla 8 djuren som ska med tri...

    Av Angelika - 29 september 2009 11:27


    Jag har tagit en kullbild på min senaste chocolate tan kull oxå! Så här är de tre pojkarna tillsammans. Från vänster: Gaspadin, Gazpon, Gaspari.    ...

    Av Angelika - 28 september 2009 17:45

    ... är man allt ganska sliten, fick inte så mycket sömn. Men jag har haft jättekul med alla vännerna före, under och efter utställningen.   På lördagen fick min chokladfox hona Zymbal sitt avgörande cert och blev svensk champion, och min black ta...

    Av Angelika - 25 september 2009 13:55

    De sista dagarna har det varit fullt upp. Fixat med förberedelser inför dubbelutställningen i helgen, så nu är det nästan helt klart! Det enda som just nu (då det är 4 timmar kvar till vi ska köra) återstår är att bada de två leveransdjuren, plus a...

    Presentation

    Fråga mig

    0 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
     
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28 29
    30
    <<< September 2009 >>>

    Tidigare år

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Länkar

    RSS

    Besöksstatistik


    Skapa flashcards