Alla inlägg under oktober 2009

Av Angelika - 2 oktober 2009 11:07

Ja, jag tycker att det är ganska fantastiskt att jag är så långt redan med förberedelserna inför utställningen imorgon. Igår när jag städade burarna passade jag på att fixa iordning transporterna, och nu på förmiddan har alla 8 djuren som ska med trimmats färdigt. Lilliputti kan tyvärr inte åka med då hon har en liten fläck utan päls på ena sidan, den håller på att växa ut igen, men inte till imorgon... jag som längat efter att få visa henne... men jag får nöja mig med att att visa en american crested imorgon, Walnut Cruch.

Så det som är kvar att göra nu innan utställningen imorgon är att bada lite djur (kanske inte alla 8 då 4 av dom badades inör förra helgen, får se vilka av dom som behöver ett bad!) dessutom ska jag köpa läsk så alla törstiga får vad dom vill ha!


Annars har jag fått så fruktansvärt ont i nacken, skitjobbigt. Får se hur jag fixar att stå i incheck imorgon....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards