Alla inlägg under maj 2007

Av Angelika - 16 maj 2007 10:20

Ja äntligen har Olga lyckats klämma fram sina bebbar! Det blev en chocolate tan och två self black ska kolla könen senare, och även ta några bilder, så mer info kommer snart!

Av Angelika - 15 maj 2007 19:57

Jodå, ni läste rätt, idag har jag haft besök av en reporter på NST (nordvästra skånes tidningar), hon tyckte att det lät intressant med marsvinsuppfödning och ville jättegärna komma hit. Efter liten intervju med massor av frågor och sen en massa fotograferingar var hon färdig och jag väntar spänt på resultatet i tidningen i helgen. Det var Firun och Joline som var fotomodellerna, även lilla Dizzi kom med på bild, och tjocka Olga som fortfarande inte verkar vilja klämma ur sig några bebbar, bara undrar vilka bilder hon väljer att visa i tidningen.

Länk till artikeln kommer så fort den blir färdig!

Av Angelika - 9 maj 2007 19:52

Ja, här händer det nästan ingenting, Olga kniper och verkar inte vilja klämma ut några bebisar, men dom sprallar som bara den!


Igår var jag en tur till Mariannes farm och inhandlade två säckar morötter, billigt och bra, synd bara att det är nästan 5 mil dit...


Idag har jag fotograferat en del och uppdaterat hemsidan med en hel del nya foton på marsvinen.

Av Angelika - 4 maj 2007 21:44

Snälla snälla Helena frågade mig om jag ville ha visat nåt djur i Rättvik. Så Joline som fick cert på sin första utställning i Rävlanda förra helgen kommer att åka med henne upp. Tack så mycket!!!

Av Angelika - 3 maj 2007 12:26

Idag har ja kollat igenom min hemsida och uppdaterat småsaker överlag samt gått igenom utställningsplaneringen för året.Har dessutom lagt till en ny sida med lite saluprylar till både baby och häst!

 Annars väntar jag med spänning på Olgas kommande kull, hon är superstor nu och kan föda vilken dag som helst!

Har även lagt in en ny omröstning här på bloggen, den andra började bli lite gammal tyckte jag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards