Alla inlägg den 14 november 2007

Av Angelika - 14 november 2007 12:52

Nu har jag precis trimmat över alla marsvinen som ska med till Hässleholm, Theo sov så då fick jag passa på! Det var ju inte så mycket  att ta eftersom dom trimmades förra veckan. Nu är det iallafall gjort så nu ska dom bara badas över på fredag. Imorgon ska jag jobba eftermiddag, så då blir det inte gjort så mycket och på fredag måste jag (förutom att bada djuren då) fixa mat och morötter till marsvinen samt hämta nyckeln till utställningslokalen.

Av Angelika - 14 november 2007 11:07

  • Sover du bra på nätterna, eller vad gör du om du inte kan somna/sova? Jag har inga problem med att somna på kvällarna, men vaknar väldigt ofta på nätterna, inte ovanligt att jag vaknar 4-5 ggr/natt men somnar om ganska snabbt som tur är.
  • Hur många timmar sover du per natt, vardag/helg?  Jag sover ungefär lika mycket vardag som helg, ca 7 timmar/natt.

  • När går du upp respektive och går och lägger dig vardag/helg? Går nästan alltid och lägger mig vid 23 tiden, ibland tidigare och ibland senare, ingen skillnad om det är helg eller ej. Om jag inte ska jobba förmiddag eller iväg på utställning så går jag upp strax efter kl 7 vardag som helg. Har barn som vaknar och hästar som vill ut.
  • Snarkar du, talar i sömnen eller kanske t.o.m går i sömnen?  Talar eller går sömne gör jag iallafall inte. Snarkar kanske jag gör ibland.
  • Sover du ensam i sängen, om inte med vem/vilka? Jag delar säng med min sambo, ibland har vi även Theo i sängen, han är 15 månader nu och vaknar ibland på natten och kryper över till vår säng.
  • Av Angelika - 14 november 2007 08:56

    Såg att artikeln om marsvinen var publicerad idag i Norra Skåne, allt såg bra ut förutom att jag på bilden i artikeln inte alls håller i Firun en crested chocolate tan. Utan i min self chocolate hona Narnias Granada!


    Ja, nu får vi väl hoppas på att många som har tidningen läser artikeln och tar sig tid att besöka utställningen i Hässleholm.


    Här är länken till artikeln:  http://www.nsk.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20071114/PERSTORP_NYHEDER/711140013/-1/Perstorp_NYHEDER


    Presentation

    Fråga mig

    0 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
         
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9 10
    11
    12
    13 14
    15
    16 17 18
    19 20 21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    <<< November 2007 >>>

    Tidigare år

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Länkar

    RSS

    Besöksstatistik


    Ovido - Quiz & Flashcards