Alla inlägg den 3 juni 2007

Av Angelika - 3 juni 2007 06:47

Gårdagen blev en riktigt lång dag...


Gick upp halv fem, körde hem till Helena och lastade in djuren i bilen och var uppe i Åsaka utanför Trollhättan strax innan 9. Jag hade bara två djur att checka in, lilla Joline som skulle visas för tredje gången och förhoppningsvis få sitt tredje cert och Diedron som saludjur.


Med mig hade jag även Murphy & Geisha som flyttar till Norge för att användas i avel, Dizzi till Josefin Ömar till avel & utställning, Dirka till Stefan med familj runt Göteborg som sällskap och ev till utställning och så då Diedron som såldes till en familj som tänkt börja föda upp chocholate. Lycka till allihop med era nya familjemedlemmar!


Jag fick köpt en liten self chocolate hona av Stian, Falabella of Funny Farm, bild osv kommer under dagen eller imorgon.


Joline knep iallafall sitt tredje cert och kan nu titulera sig Svensk Champion!!!


Ca halv sju bar det iväg hemåt igen, stannade till på Mc Donalds för lite kvällsmat och var hemma hos Helena igen strax efter tio, när bilen lastats ur körde jag hem och var hemma strax innan elva på kvällen. Phu!

Kom i säng halv tolv och somnade som en stock och nån sovmorgon fick man inte.... Theo som nu är 9,5 månad tyckte att det var dax att gå upp redan 5.55 Så det var bara att masa sig ur sängen och gå upp, byta blöja och fixa välling, och nu är det full fart, får väl försöka sova lite när han tar sin förmiddagslur sen.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards