Alla inlägg den 6 september 2007

Av Angelika - 6 september 2007 09:43

De senaste dagarna har jag gjort lite diverse, jag har bla bokat utställningslokalen till den 17 november, så nu är det klart, ska bara ha tag i vaktmästaren igen och se till att allt vi behöver finns där då!


 Har även hunnit med (för första gåpngen på tre veckor) att ta en liten ridtur, eftersom hon vilat så länge så blev det bara en skrittrunda i skogen, men det var himla skönt att komma ut. Mitt i skogen ringde mobilen, det var Gille som ville att jag skulle jobba, så igår jobbade jag eftermiddag och ska så göra även idag. Skönt att få in pengar nånstans!


På lördag kommer en tjej från KLippan och tittar på Feldon, känns så vemodigt att behöva sälja honom egentligen, har ju själv fött upp honom, men samtidigt vet jag att han skulle trivas bättre hos någon som har mer tid för honom. Ja vi får väl se hur det går på lördag.


I marsvinsburarna händer det inte så mycket... Joline känns fortfarande inte dräktig, och nåt annat är inte på gång den närmsta tiden. Nästa utställning för min del blir ju inte förrän 27 oktober i Rävlanda, min sambo jobbar ju natt när vi har utställning i Skivarp den 6 okt, så det verkar inte som att jag kan åka dit...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards