Alla inlägg den 8 april 2008

Av Angelika - 8 april 2008 09:44

Det har varit så mycket de senaste dagarna så jag har varken haft ork eller tid att skriva i bloggen.


Vi hämtade ju hem "Ella", som vi kommer att kalla hunden, i lördags och var hemma vid halv åtta på kvällen, jag fick sån huvudvärk när vi var på väg hem och den höll i sig hela kvällen nästan. Vaknade på söndagmorgon och mådde fruktansvärt illa, dagen spenderades halvsovandes i soffan samtidigt som jag fick springa och kräka ibland och passa på valpen och och hålla ordning på barnen, helt själv eftersom sambon jobbade... Inte det lättaste kan jag säga.


I går morse var jag ganska slutkörd efter att inte ha fått nåt i mig dan innan, men lyckades få i mig lite frukost och piggade på mig lite iallafall. Vilket var behövligt då Theo var snabb upp och brände handen på spisplattan vid middagstid. På vårdcentralen i Pestorp skickdes vi bara vidare till Kristianstad, dit vi kom vid 16.00, men togs inte emot förrän kl 20.00, helt otroligt att man ska behöva vänta i 4 timmar för att sen bara "behandlas" i 10 minuter... Ska in på återbesök nu idag, så det är snart dags för en dusch innan vi kör.


Får berätta mer om hur det går med vovven senare idag eller imorgon.

Vill bara slutligen gratulera min älskade sambo som fyller 35 år idag!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards