Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Angelika - 6 januari 2009 21:09

Idag vandrade min allra första helsvarta skinnyhona Narnias La Sombra vidare, det gick på mindre än ett dygn från det att jag först märkte att hon var dålig till hon dog... Hon skulle ha blivit 1 år nästa vecka, min älskade lilla tös :´(


Av Angelika - 6 januari 2009 11:46

Längesen det böev skrivet nåt här nu igen... Ibland känner jag bara hur all ork tryter. 

Jag har iallafall varit lite hurtig och varit ute och gått lite nu efter nyår och det har kännts bra!


I helgen flyttade lilla Unigunda till Finland och hem från Finland flyttade en liten teddytös som jag ska försöka ta nån bild på så snart som möjligt.


La Sombra är dålig... Märkte det igår kväll när jag kom hem med min nya teddyhona. Hon satt och "hängde" under en av broarna och när jag tog upp henne kändes hon kall, så jag försökte värma henne lite och satte ner henne igen, och då gick hon lite vingligt och stappligt, men bärjade äta av höet och grönsakerna. Idag är hon fortfarande kall och hänging, helg är det ju oxå...


Sen har jag anmält till Trollhättan idag.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards