Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Angelika - 4 februari 2009 21:17

... nu ger jag snart upp. Vet inte vad jag ska ta mig till snart!

Går in i marsvinsrummet för att hämta morotshinken så jag kan fylla på den, kikar in till honorna i flockburen och vad hittar jag? Jo, Juneau ligger död!

Jag har aldrig nånsin tidigare i mitt 12 åriga marsvinsuppfödande förlorat tre honor på så kort tid. Jag vet inte varför Juneau dog, igår kväll verkade hon va som vanligt, kikade förvisso inte in så noga på dom tidigare idag, men jag förväntade mig absolut inte att nu helt plötsligt finna henne död med ungarna i magen. Usch känns inte alls kul längre :(

Vet inte var jag ska finna inspiration just nu, någar fler kullar blir det inte förrän när Irwa och Jollan ska få sina i slutet av mars tidigast, om det nu går vägen vill säga....


R.I.P Juneau  :´(


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards