Alla inlägg den 13 juli 2007

Av Angelika - 13 juli 2007 19:54

Jodå, jag har lyckats hinna med att fotografera de småsötnosarna. Bilderna ser ni nederst i inlägget. På översta bilden crested black tan honan Graciosa, mittenbilden är self chocolate honan Granada och på den understa bilden crested black tan hanen Grannox.


Annars har det varit ett hektiskt schema idag och än är jag inte färdig, i morse körde jag och köpte en säck morötter, tankade bilen  så jag klarar mig ett par rundor till Landskrona i helgen, sen fick jag handla lite oxå. Väl hemma fikade vi lite och sen kom en familj från Sjöbo och som skulle titta på Feldon. Sedan fick jag hålla ordning på mina sjuka barn, som har över 39 graders feber, då mi sambo skulle iväg en sväng. Efter det så hann jag fotografera marsvinsungarna och sen hann jag dessutom rida en sväng. Nu har jag bara badning av de 3 marsvinen som ska visas på SM och sen en liten dusch själv, sen blir det en paus framför tv:n med lite fredagsgott. 

Av Angelika - 13 juli 2007 07:42

Imorse fick Firun äntligen sin kull. Tre stycken små sötnosar blev det, en self chocolate hona, en crested black tan hona och en crested black tan hane.

Alla tre är mycket trevliga i typ och färg. Tan honan är ngt över tecknad i huvudet och hanen ngt undertecknad, men det är jag inte så oroad över utan tror att teckningen blir lite starkare senare, det har den iallafall blivit på Elimar som var ännu ljusare i teckningen när han föddes.

Tan honan kommer att vara på standby tills Pam oxå har fött, då jag egentligen vill ha chocolate tan, men eftersom nu inte Firun fick någon så hoppas jag ju på att Pam klämmer ut en sån och då blir den svarta tan honan automatiskt tll salu, annars får hon nog stanna tillsvidare och iallafall få en kull här innan.

Bilder på underverken kommer med all säkerhet under dagen!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards