Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av Angelika - 2 augusti 2007 16:58

Dag har jag varit och lämnat X-Ray hos Witiwis som kommer att ta med honom upp till Borås så Josse kan få en kull ungar efter honom med sin Alva. Passade då även på att kika på deras chocolate tan kull och tingade lilla Witiwis Mrs Naomi Campbell, tog en bild på henne där som syns nederst i mitt inlägg!


Trots mitt sökande efter transport åt lille Napoleon till Laholm blir det inget utan får snällt vänta på att få hem honom till Nordiska, det är ju bara så jobbigt att vänta!


På måndag börjar jag förresten jobba igen efter att ha varit hemma och arbetslös och mammaledig sen i februari förra året, det ska både bli lite trist och roligt. Skönt att få komma hemifrån lite och göra nåt annat, men samtidigt lite trist då man inte kommer att hinna med lika mycket längre. Så från måndag är det packa kakor som gäller, det är nämligen på Gillebagaren jag kommer att va!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards