Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av Angelika - 8 augusti 2007 20:24

Ikväll har jag efter en hel del funderande kommit fram till exakt vilka djur jag ska ta med till Laholm och Jönköping nu i augusti. Vissa har varit självklara, men sen har jag varit lite tveksam...

Iallafall så har jag nu bestämt mig och skickade ikväll in anmälan till båda utställningarna.


Till Laholm kommer jag att ta med mig:
crested grey honan Grey Scales Marunka (senior)
nonself chocolate tan hanen Narnias Elizar (junior)
self chocolate honan Falabella of Funny Farm(junior)

self black honan Narnias Elmarina (junior, som även är till salu)


Till Jönköping anmälde jag då:

Marunka, Elizar  & Falabella samt
crested chocolate tan honan Firun (senior)


Så nu är det bara till att trimma :D

Av Angelika - 8 augusti 2007 11:59

Det blev inget jobb idag, så jag passade på att trimma Marunka när Theo sov sin förmiddagslur. Tänkte börja på Elizar oxå, men när jag klippt klorna på honom så ångrade jag mig... luktade väl bara hona, så han var helt till sig... Så jag får ta honom och de andra två somska trimmas senare idag eller imorgon. Men nu är ju som sagt Marunka färdig iallafall, ska bara badas oxå och i morgon kväll ska jag åka till Helena och lämna henne, sen får vi hålla alla tummarna att hon får cert på lördag, för då blir hon ju champion!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards