Alla inlägg den 13 december 2008

Av Angelika - 13 december 2008 21:41

Fick sms från Helena som ju har med sig Twiggy och Tolstoy till Västerås idag. Twiggy hade minsann fått 89 poäng och blev bir-r junior och därmed cert, jättekul! Tolstoy fick än en gång 86 poäng.

Jag vågar snart inte säga så mycket om vad jag tror om mina ungar längre, Twiggy som jag själv tyckte hade väldigt taskig (eller iallafall inte certmässig) underfärg har ju som ni kan lista ut redan fått 2 juniorcert, och Tolstoy som jag tyckte hade en mycket bra teckning, får bara 86 poäng.

Men båda två kommer att fortsätta visas under våren oxå iallafall!


Sen har jag tillslut beslutat mig för att behålla foxhonan och då att alla selfhonorna säljs, som det ser ut nu är då oxå alla tingade redan =)

Jag tror iallafall att jag har större chans att få fram fler ottrar om jag sparar foxen...


Sen har jag pysslat lite med mina utställningsplattor. Har plockat av den gamla stoppningen och tyget runt (var inte speciellt fräscht kan jag säga, men så har ju marsvinen oxå kissat på det otaliga gånger), och på den ena har jag dessutom fått ny stoppning och klädsel, det blev svart läderliknande klädsel som gör att inte stoppningen ska bli sunkig. Riktigt fint blev det!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards