Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Angelika - 9 februari 2008 15:53

Ja, jag uppdaterade min hemsida, men ser nu att jag glömde ladda upp bilden på Comma... Eftersom jag har allt till hemsidan på en annan dator, så orkar jag bara inte starta upp den gamla skrället igen för att lägga upp endast den bilden. Men jag vill ändå att ni ska få se hur hon ser ut och lägger därför in den även här, varsågoda!


Av Angelika - 9 februari 2008 14:24

Idag har jag tagit några nya bilder på endel av marsvinen. Kommer att uppdatera hemsidan med endel kanske senare ikväll.

Tycker att Comma har blivit jättestor nu, det är knappt man når om henne med en handen längre, och hon är bara 5,5 månad!


Tog en ny bild på La Sombra eftersom det var så bra ljus, den bilden har jag lagt som presentationsbild!


Dessutom tänkte jag lägga upp en bild här på Narnias Irwa, min self grey hona som är 2 månader nu. Kolla vad söt hon är!

Av Angelika - 9 februari 2008 09:00

  • Har du läst mycket av Astrid Lindgrens böcker och/eller sett många av hennes filmer?  Jag har nog både sett och läst det mesta av Astrid.
  • Vilken/vilka favoriter har du?  Mio min Mio är en klar favorit, sen gillar jag Lotta på Bråkmakargatan väldigt mycket oxå. Det finns många som är bra, så det är egentligen svårt att välja...
  • Vilken Astrid Lindgren-figur kan du absolut inte med?  Har aldrig riktigt gillat Karlsson på taket, kommer ihåg att jag tyckte han var elak när jag var mindre.
  • Vem av Astrid Lindgren-figurerna är du mest lik?  Bra fråga, vet faktiskt inte. Ronja Rövardotter kanske.
  • Vem av Astrid Lindgren-figurerna skulle du vilja vara? Varför? Jättesvårt att svara på. Inte den blekatse!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards