Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Angelika - 18 mars 2008 21:52

Såg precis att det är besöksrekord på min blogg idag!

131 unika besökare idag, vad kul.


Undrar bara vilka ni 131 personer är...

Skulle va jättekul med en liten "vink" från er! =D


Av Angelika - 18 mars 2008 21:34

Idag har det varit städning i marsvinsrummet. Blev lite omflyttning i burarna oxå.


Juneau har troligen blivit dräktig under de 10 dagarna hon gick med Dionysos innan han flyttade till Danmark, vilket vore jättekul, äntligen egna lakelands i tan isåfall!


Idaho, som gick med Dio tidigare och längre, har troligtvis inte (fast ändå tveksamt) blivit dräktig med honom, då det i morgon gått 70 dygn och jag tycker inte att jag kan känna något... Jag satte in henne hos Chocoman, så får hon gå där tll jag kan konstatera till 100% att hon är dräktig!


Finesse, min egenupfödda crested grey, som jag ju passar månaden ut fick jag flytta från sina 4 söner då dom brummade nåt väldans idag, har inte hört att dom gjort det direkt tidigare, men så blev dom ju oxå 4 veckor i söndags... Hon fick iallafall "hoppa" ner i en av storburarna ihop med de andra honorna, inga som helst problem det inte, brukar ju annars kunna bli lite kiv honorna emellan i början.


Har i princip redan bestämt mig för vilka jag ska visa i Kristianstad den 19/4.


Med säkerhet blir det:

Narnias Kardinal, crested chocolate fox junior

Narnias Irwa, self grey junior

Narnias La Sombra, skinny junior

Napoleon von Resendorf, lakeland (ostandard)


Sen är jag osäker på om jag ska ta med:

Baby Angels Päronskrutt, crested grey senior

Imargos Filur, skinny junior


Tycker nog att Skrutten är  lite liten och tanig, och inte har någon direkt massa, sen är han ju oxå bara 5,5 månad då... Kanske ska låta honom växa på sig lite först innan jag ställer honom... Beslutsångest!!!

Även Filur tycker jag är lite tanig, men han är ju bara junior, så det kan kanske gå ändå... Ja vi får väl se, har ju lite tid till på  mig innan anmälningstiden går ut som tur är!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards