Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Angelika - 19 juli 2009 18:38

Helgen har mestadels tillbringats på Hässleholmsgården i Hässleholm där vi har hållt en dubbelutställning över lördag och söndag.


Igår (lördags) var det enbart seniorer så då hade jag bara två st med mig och här är dras resultat:

Baby Angels Päronskrutt fick cert och 89 poäng för Pernilla Holmberg (hjälpdomare för Gerry Harvey) och blev därmed champion! Sen gick han i championklassen för Don Payne och fick ck.

Narnias Zymbal gick "Lottlös" för Gerry Harvey, men fick cert för Don Payne!

Dessutom visade Narnias Xantippa (black tan) av sin ägare och fick cert för Gerry Harvey!


Idag var det juniorernas tur, då hade jag 4 st med mig:

Malaxis Ruby Tan fick 86 poäng för Pernilla och 87 poäng för Liz (hjälpdomare åt Don Payne).

Agaton gick "lottlös" för Gerry Harvey, men fick ck för don Payne.

Imargos Chalippa fick cert och blev BIRj med 89 poäng för Pernilla och fick ck för Don Payne.

Narnias Alcantra fick cert och blev BIRj-r för Don Payne och fick ck och 89 poäng för Pernilla!!!


Jag är mycket nöjd och glad åt resultaten denna helgen :D :D :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards