Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Angelika - 2 oktober 2008 23:19

...trimmningen får helt enkelt vänta till imorgon.


"Min" lille ottergrabb har fått ett namn! Zack von Mangor heter han och här är en bild på honom lånad av hans uppfödare Helle!


Av Angelika - 2 oktober 2008 21:51

Jag kunde helt enkelt inte låta bli.

Har hittat en supersöt liten lakeland hane som jag bara inte kunde motså, han är black otter! Så han är tingad och transporten löser sig förhoppningsvis nu i oktober.


Jag har gjort lite omplaneringar nu vad gäller vilka djur som ska stanna och vilka som kommer att säljas, sen La Sombra fick sin kull med black tan skinny så har jag bara blivit helt betagen i dom och kommer nu att behålla La Sombra för åtminstone en kull till. Och blivande faren till den kullen kommer då att bli denne lille ottergrabb, så han får växa till sig och La Sombra vila upp sig efter sin kull på 5 st.


Ikväll hoppas jag på att jag ska få trimma lite choklader, om nu bara Theo kan somna så jag kan börja, blir det för sent så får jag trimma som bara den i morgon istället...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards