Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Angelika - 24 juli 2008 11:41

Idag har jag gjort en liten kort uppdatering av min hemsida, i höst kommer det att ske endel förändringar i min uppfödning, kommer att satsa mest på chokladerna och öka chanserna att få fram fler chocolate otter, så de flesta skinny/lakeland måste dessvärre säljas (men jag kommer att behålla en skinnyhona & en lakelandhane).

Så endel nya djur kommer hit och endel andra får flytta.


Det går framåt med Feldons ridning nu.

Igår var vi ute på tur och hoppade över ett dike/bäckfåra, eller vad man ska kalla det. Gick kanonbra, se länk i gårdagens inlägg (eller på min hemsida) till min lilla filmsnutt på det) Det är allra första gången han hoppar under ryttare så jag är himla nöjd!

Idag kommer det en familj från Falkenberg som ska titta på honom. Sen får vi se vad dom tycker om honom.


Har kommit fram till att sälja även halvblodet och sen köpa ett fjordsto istället, det är ju fjordingen som är min favvoras, och jag vill ju gärna ha ett sto jag kan ta föl på.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards