Alla inlägg den 3 september 2008

Av Angelika - 3 september 2008 08:31

Konstigt vad tiden går fort. Har egentligen inte haft nåt som jag tyckt var tillräckligt intressant för att skriva om här, men ser nu att det är mer än 2 veckor sen och nåt kul måste väl ha hänt... eller?


Sen sist har jag varit på en halv utställning, ja det var ju så att min yngsta son fyllde 2 år den dagen oxå så jag var bara i Laholm på förmiddan. Hade bara Joline och Nova med mig , och dom visades på förmiddagen, men förutom Jollans ck blev det inget annat så jag kunde ta med mig djuren hem. Fick hem en liten black otter hona från Lena & Marie, ganska mycket övertecknad, men det är iallafall en otter! Dessutom fick jag hem en liten grey tan hona från Jossan som jag ska ha på foder och ta en kull på.

Har inte satt henne till hanen än, men det beror på att jag har så många honor jag vill ha parat med honom (Napoleon) nu innan han flyttar till Diana så jag vill va helsäker på att alla honor blir dräktiga innan jag bytar ut dom.


Sen har det faktiskt inte hänt särskilt mycket, sista två veckorna i augusti jobbade jag väldigt mycket, vilket berodde på att jag var tvunget att jobba in lite av det jag varit ledig, för att få ut lite lön, jag har ju ingen semesterersättning detta året utan först nästa år...


I helgen som gick blev det en liten shoppingrunda för att handla till Anton som ju började i 1:an nu. Bla en ny ryggsäck och mapp med motiv från den nya disneyfilmen Wall-E, och så glad och stolt han är över sin nya ryggsäck, en sån där kombinerad ryggsäck/dragväska.


I måndags handlade vi spån, så nu har vi ett litet förråd på 40 balar, det ska väl räcka över vintern, tror vi...


Känns fortfarande tomt och konstigt att inte ha Feldon längre, och har inte riktigt fått lust att börja rida Ruzona heller än, hon ska ju ridas igång innan hon säljs.

Sen ska jag väl hitta mig en ny liten häst, ett litet (ca 145-155 cm) viktbärande kallblodssto helst fjording eller haflinger, 4-10 år med gröna papper.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards