Alla inlägg den 29 september 2008

Av Angelika - 29 september 2008 10:19

Jag gick alltså ut till marsvinen igen nu för att ta bilder på de små, och ser ytterligare en liten som jag tydligen missade tidiagre i morse... Så till förra inlägget får läggas till en skinny hane i black tan!


Ok, nu till bilderna! Vi börjar väl med tannarna =)


Hanen Narnias Unikum


Honan Narnias Undine


Så lakeland hanen i black tan Narnias Unesco


Så den svarta hanen Narnias Unique


Slutligen honan Narnias Unigunda

Av Angelika - 29 september 2008 08:37

Min La Sombra hade fått ungar när jag kikade in till marsvinen i morse. Och jag blev så otroligt glatt överraskad när jag fick se resultatet mellan henne och Napoleon! Bara svarta ungar, och alla verkar pigga och alerta.

Givetvis kan jag inte låta bli att behålla den ena ungen i kullen en skinny hona i black tan! Bara så hilma söt!!!!

De andra kommer att bli till salu, en lite överbehårad svart skinnyhona, en mycket fint behårad svart skinnyhane med perfekt V och en black tan lakelandhane! Inga veck på nån.

Bättre resultat än detta kunde det knappast bli.

Bilder kommer lite senare under förmiddan, tror jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards