Alla inlägg den 23 september 2008

Av Angelika - 23 september 2008 12:39

Då det absolut inte händer nåntig här just nu, så hitta de jag en liten lista hos Henniher "KizBaz", som jag norpade. 



10 favoriter

Dialekt: Gotländska tycker jag är ganska "häftigt".

Mat: Finns så mycket god mat, men gillar nog mest vanlig husmanskost som kött, potatis och sås (måste nästan bara ha kokta morötter till)!

Låt: Just nu har jag ingen direkt favorit, senaste favoriten var Dancing in the dark med Jessy.

Tecknad figur: Alla Nalle Puh figurer. 

Komiker: Oj...  Johan Glans är nog min favorit bland komiker...

Veckodag: Har faktiskt ingen.

Glassmak: Vanilj

Serie: Journeyman

Drink: Dricker inte drinkar längre...


9 för tillfället

Humör: Rätt så glad faktiskt :)

Tanke: "Så mycket jag borde göra, men..."

Kläder: Gröna tunna byxor och en brun top.

Bakgrund: Soffan

Känsla: Rastlös och sprallig!

Tid: 12:46

Bästa sak: Datorn :P

Irritationsobjekt: Barnen som plockar i allt!

Gör: Fyller i den här blog-listan och dricker pepsi... Samt småkikar på TV4.

8 första

Bästa vän: Anna, nästan granne då, och klasskompis från1:an

Husdjur: Vi hade en norsk buhund som hette Lakke när jag föddes.

Kyss: Har inte en aning om vad han hette ens...

Piercing: Hål i öronen, minns bara inte hur gammal jag var...

Förälskelse: Skulle tro att det var på lågstadiet, så smått "förälskad" i en kille i klassen som heter Henrik.

CD skiva: Inte en aning!

Bil: Min första bil var en liten röd gammal Renault.

Ord: ?? Får nog fråga mamma om det...


7 senaste

Telefonsamtal: En tjej som ska komma och köpa spjälsängen och barnmatsolen om en stund.

Mat: Till middag igår blev det pasta och korv bara, har inte ätit middag idag än.

Dryck: Pepsi

Biltur: I går när jag åkte och handlade

Tv-program: Nyheterna på TV4 nu.

Hört: "jag går ut igen", sa sambon precis.

Köpta klädesplagg: En höstjacka till Anton.


6 har du någonsin

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej.

Brutit mot lagen: Hrm... jo...

Blivit arresterad: Nä.

Badat naken: Räknas hemma i badkaret? 

Fått böter: Nepp, aldrig.

Varit med i tidningen: Japp.


5 nej tack

Skolämne: Idrott.

Mat: Surströmming, blodpudding, bruna bönor, finns nog mer...

Musik: Opera!

Dryck: Kaffe, the.

Djur: Spindlar, ormar och andra äckliga småkryp!


4 saker

Du gjorde igår kväll: Tog det mest lugnt vid tvn.

Du kan höra just nu: Tvn.

Du inte kan leva utan: Mina sinnen.

Du gör när du har tråkigt: Deppar lite.


3 personer

Bästa Person: Förutom familjen så är det min bäst vän Marika.

Gärna hånglar med: Martin.

Snackar mest gojja med: Marika...


2 val

Coca Cola eller Fanta: Coca Cola

Hund eller katt: Hund


1 önskan

Att vara ekonomiskt oberoende .

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards