Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Angelika - 25 juni 2009 13:53

Just nu är det mycket deprimerande med marsvinsaveln. I förra veckan hittade jag en morgon högdräktiga Java död i sin bur, hon hade varit hur pigg och alert som helst kvällen innan... =(

Idag "kastade" min gråa Gucci sina ungar, hon går kvar hos Skrutten och är piggelin än så länge, vilket jag hoppas hon förblir, dessutom får hon gå kvar hos honom så hon förhoppningsvis blir omparad oxå...

Vill inte ha mer otur nu med kullarna!!!

Av Angelika - 25 juni 2009 13:48

Vi var och ULade Ruzona igen i onsdags morse, det visade att hon inte hade nåt föl på G i magen, och att hon går in i ny brunst nästa vecka... Trist, jag som hade börjat planera för träningar för Torun nu.

Iallafall kommer Anders som har Cairo att plocka upp Ruzona på väg hem från Hyltebruk på tisdag, eftersom jag inte själv har tid att köra henne just nu, så är jag jätteglad att han kunde hjälpa mig så här! Tack!!!

Vi hinner ju iallafall med den planerade dressyrträningen på lördag först =)

Jag, Marika & Malin ska träna på ett dressyrprogram, både teoretiskt och praktiskt, och jag kommer att ha Ruzona med mig in till ridhuset då! Ska bli kul, då jag ju inte har tränat på henne förut inför någon instruktör... Hoppas jag kan få till nån som fotar och filmar lite, hade varit kul att se sen ju =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards