Alla inlägg den 16 september 2009

Av Angelika - 16 september 2009 09:30

Jag har valt att lägga upp min hemsida på ett nytt webbhotell, eftersom Telia inte uppfyller mina "krav" (egentligen har jag inga stora krav såd et säger väl allt...)


Så min nya adress till hemsidan är kort och gott

www.narnias.se

Av Angelika - 16 september 2009 09:21

Igår anmälde jag till Landskrona!

Oj, vad många det blev... Men vi har ju dubbeln i Lessebo helgen innan där sex av dom oxå är anmälda till, så dom är ju hyfsat trimmade redan.


Till Landskrona 3/10 har jag alltså anmält följande:

Seniorer:

  • FinCh Pikus Choco Cookie, self chocolate hona
  • Narnias Zymbal, nonself chocolate fox hona
  • Narnias Alcantra, nonself black tan hona
  • Agnez vom Eidertal, self grey hona
  • Snoops Lilliputti, american crested black hona
  • Juniorer:

  • Narnias Elwira, engelsk crested black hona
  • Sitanes Ginnie, self chocolate hona
  • Snoops Walnut Crunch, american crested chocolate hona
  • Picus Tan Magic, nonself grey tan hane


  • Presentation

    Fråga mig

    0 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
     
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28 29
    30
    <<< September 2009 >>>

    Tidigare år

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Länkar

    RSS

    Besöksstatistik


    Ovido - Quiz & Flashcards