Alla inlägg den 25 september 2009

Av Angelika - 25 september 2009 13:55

De sista dagarna har det varit fullt upp.

Fixat med förberedelser inför dubbelutställningen i helgen, så nu är det nästan helt klart! Det enda som just nu (då det är 4 timmar kvar till vi ska köra) återstår är att bada de två leveransdjuren, plus att jag ska ta en dusch själv oxå och sen packa ner duschgrejer att ta med mig. Jo, förvisso ska jag ju packa ner djuren i transporterna och packa ut allt i bilen oxå... :)


Mitt i allt detta har det fötts en kull här! Min teddyhona Malaxis Ruby Tan fick en kull med tre chocolate tan hanar efter Narnias Nougat. Ser trevliga ut alla tre, risken är väl kanske att dom blir lite övertecknade allihop då dom redan har mycket tydliga teckningar. En av dom kommer jag nog att behålla och de andra två kommer att bli till salu.

Får se om jag hinner med att ta bilder på dom innan vi ska iväg, annars blir det inte förrän på måndag.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards