Alla inlägg den 10 december 2007

Av Angelika - 10 december 2007 13:24

1. Skulle djurpoliser vara bra att ha här i Sverige? Varför/varför inte? Tror inte att det behövs i samma utsträckning som i USA där det bor så mycket mer människor än i Sverige. Visst skulle säkert va bra att ha även här , men med tanke på skillnanden i befolkning så tror jag att det skulle vara svårt, tror inte att den skulle kunna finnas överallt då utan isåfall baseras runt de tre storstadsområdena... både på gott och ont.


2. Skulle du kunna tänka dig att bli djurpolis? Varför/varför inte? Både och... Skulle nog ha svårt att se allt elände hela tiden, men visst vill man hjälpa!


3. Har du varit med om något djur som blivit misskött/vanvårdad, berätta kort? Nej, inte så direkt, men visst har man sett djur man tyckt synd om lite.


4. Vad betyder ett djur för dig?  Mycket, har alltid haft djur omkring mig, och tillsammans med dom mår jag bra.


5. Tycker du att vår djursäkerhet i Sverige är bra? Finns det något som
skulle göra den bättre, eller finns det något som du tycker är ren dynga?
Tja överlag är det nog bra, har dock hört att moderaterna vill lägga ner djurskyddsmyndigheten (är inte säker på vad om hänt med det) och det tycker jag är bedrövligt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards