Alla inlägg den 20 december 2007

Av Angelika - 20 december 2007 22:29

Jag hade planerat de sista dagarna innan jul så noga, men så blev det mer jobb på Gille igen, och pengarna behöver vi verkligen, så idag när vi hämtat granen var det bara att åka till jobb istället för att fixa de sista julklapparna. Imorgon hade vi tänkt baka pepparkakor och fixa pepparkakshuset, men jag får ju jobba istället så det får bli bakdag på lördag istället, nu är bara frågan när jag ska fixa dom sista julklapparna...

Dessutom ska vi hinna klä granen, städa hos marsvinen, handla lite mat osv så vi klarar oss över julhelgen, tvättkorgen är överfull och jag skulle vilja hinna rida nån gång...

Det är bara att konstatera att mitt schema sprack, och att helgen kommer att bli jättestressig!


Har en liten sorglig nyhet oxå, Firuns lilla fox hona dog igår, så nu är det bara hanen kvar, och han väger bara 55 gram, är en vecka idag, han äter bra när vi ger honom ersättning, ca 2 ml/gång som han får ca 6 ggr/dag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards