Alla inlägg den 22 december 2007

Av Angelika - 22 december 2007 18:19

Idag har vi haft det stora julbaket, det har gått lite knackigt, det hela började så här...


Jag gick ut för att mocka i stallet och när jag tog sats för att tömma kärran på gödselstacken högg det till i vaden, kan inte säga om det lät, men ont som tusan gjorde det. Detta hände vid 10 tiden i förmiddags och har inte kunnat gå ordentligt sen dess, gör riktigt ont, har haft stödstrumpa och smort med zon, men inget hjälper. Såg när jag tog av stödstrumpan att vaden är svullen oxå... Ringde sjukvårdsupplysningen som tyckte att det skulle kollas upp idag, så nu sitter vi och väntar på barnpassning så vi kan åka in, jag kan ju inte köra själv.


Jag som hade tänkt städa hos marsvinen idag oxå, det är behov av det nu, men det kan jag ju inte... Vet inte vad jag kan göra imorgon, just nu känns det inte som om jag orkar göra särskilt mycket då heller.

Känns mest skit just nu...


En liten positiv sak är att den lille foxhanen efter Firun fortfarande lever och hade gått upp 5 gram från igår till idag, första gången han går upp i vikt sen han föddes, får hoppas att det håller i sig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards