Alla inlägg den 16 december 2007

Av Angelika - 16 december 2007 10:35

Nu har jag oxå kopierat listan och fyllt i precis som KizKaz och Klackebos! 


Nämn något som gjorde dig glad igår: Att Firuns ungar fortfarande lever!

Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov som en stock!

Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Uppdaterade min hemsida

Det sista du sa högt? Nej! till Theo som bara hittar på hyss...

Vad har du druckit idag? Lite cola

Vad var det senaste du åt? en lite chokladbit efter tre rostade mackor.

Vad var det senaste du köpte? Köpte tre hyacinter och en julstjärna igår.

Vad är det för färg på din ytterdörr? brun

Vad är det för väder hos dig just nu? mulet och ca 2 minus.

Godaste glass-smaken? gräddkola eller bara vanlig vanilj

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja, det gör jag!

Sover du tungt? första timmarna sover jag ganska tungt men sen vaknar jag jättelätt

Drömmer du mycket? det går i perioder, ibland drömmer jag inte alls och ibkand drmmer jag mycket (eller ja vi drömmer ju alltid... så det är väl kom-i-håget...)

Mardrömmar? sällan nu, oftare fram till för ett par år sen.

Vilket ämne är roligast i skolan? i grundskolan var det nog slöjd, på gymnasiet matte och på komvux teckenspråk.

Trivs du med ditt jobb? Just nu har jag ju inget mer än som inhoppare på Gille och där trivs jag ganska bra!

Favoritklädsel? Mysbyxor och en brun ammningstop

Favoritlåt just nu? Dancing in the dark - Jessy http://www.youtube.com/watch?v=uRTZniv-6Zo

Vad ser du om du tittar åt höger? väggen, med en vepa med en tomte och en ren.

Vad gör dig glad just nu? Alldagliga ting bara, att julen snart är här.

Vad ska du göra härnäst? försöka få Theo att sova

Höger- eller vänsterhänt: högerhänt

Humör just nu: lugn och tillfreds.

Sommarplaner: försöka få tid till ridningen igen... har inte kommit så långt i planeringen än.

Hur många kuddar sover du med: två

Spelar du nåt instrument: nej, men vad kul det hade varit att kunna spela piano.

Vilka är viktigast för dig: min familj

Snarkar du: ibland gör jag nog det, men ingen klagar.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? vad svårt, visst flyga som endel har svarat, men min höjdrädsla skulle nog sätta stopp för det... Att trolla hade väl varit kul, lite som Sabrina...

Vad vill du jobba som?  Vet inte, skulle kunna tänka mig lite vad som helst tror jag...

Stökigt eller välstädat? Lite mitt emellan skulle jag tro.

Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? NEJ!  Är höjdrädd, skulle aldrig våga det.

Gillar du att sjunga? sjunger hellre än bra, sjunger alltid när jag åker själv i bilen

Vad gör du om du får hicka? Bara väntar på att den ska gå över, inga tricks funkar på mig.

Vad längtar du mest efter just nu? Egentligen ingenting, skulle väl vara att ha ett jobb igen, skulle vara skönt att veta att man får pengar...

Av Angelika - 16 december 2007 10:22

Matningen av foxarna fortsätter, de har inte gått upp något utan håller födelsevikten... Jolines minsta grey unge ligger oxå kvar på födelsevikten, han skriker så fort man kommer in och ställer sig vid buren då han vet att nu får man lie mer mat.


Har kollat foxarnas teckning oxå, de verkar ha perfekt teckning med magband, ögonringar och schalettsnöre, ser inga öronprickar än men de väger ju bara 60 gram och är så små så det kanske syns bättre när de blir lite större. Jag bara hoppas att de klarar sig ju!


OM dom nu klarar sig kommer jag att behålla en av dom, om man bara kunde bestämma sig för vem, det är så svårt... så båda är på standby. Om honan blir till salu är hon redan tingad, hanen kan frågas på.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards