Alla inlägg den 2 januari 2008

Av Angelika - 2 januari 2008 17:26

Idag har jag tagit lite nya bilder Vectra, hon är ju 3,5 månad nu och på förra bilden är hon endast 6 veckor... Här är den ena bilden!


Av Angelika - 2 januari 2008 12:47

Så var det nytt år, och det var riktigt trevligt och vakna upp till det nya året och se att det snöat! Det fortsätter att snöa idag och det är så fint, så skönt oxå att slippa detta regnande nu och få njuta av vintern lite.


Så till följetongen om lille Kardinal som blir 3 veckor imorgon. Jag gav honom inte någon ersättning igår utan ville nu se om han klarar sig utan, och det gör han. Han vägde 125 gram i förrgår innan sista gången han fick ersättningen på kvällen, imorse vägde han 140 gram, så nog klarar han sig galant utan min extrahjälp nu och det känns så bra!


Nu är det troligtvis inte så lång tid kvar tills mina första skinny/lakelandkullar föds här, om tidigast tre dagar är det beräknat... Ska bli spännande! Hoppas naturligtvis på chocolate lakelands i Elmarinas kull då både hon och Dio bär på chocolate!


Mitt ben är oxå betydligt bättre, kan gå riktigt bra igen nu (iallfall på plant underlag) men som det ser ut... har ett enormt blåmärke på hela vaden och när jag varit uppe och gått ett tag så är det rejält svullet.  Men huvudsaken är ju att det blir bättre!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards