Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Angelika - 8 januari 2008 12:27

Händer inte mycket häs just nu så därför kan jag nu slänga in den här listan som jag sett hos några av mina "bloggvänner". Det tog minsann 40 minuter att skriva alla svaren, men här är listan!


Vilken svordom använder du mest? Oj! Svär nog tyvärr alldeles för mycket, men tror att det kanske kan va det lilla fan som används mest...

Äger du en iPod? Nej.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?  Om jag ska jobba förmiddag så står klockan på 5.00, annars på 7.30 eftersom Anton ska med skolbussen 8.10

Hur många resväskor äger du?  Inte en enda!

Använder du flip-flops?  Nej, verkligen inte. Har däremot 2 par foppa tofflor.

Var köper du dina matvaror ifrån?  Mest från Netto och Coop eftersom det är närmst, men blir även Maxi och Willys ibland. Allt beror egentligen på vad som är billigt.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?  Jag gillar att fotografera, främst mina barn, djur och natur. Så svaret på det måste bli ja!

Vilken var den senast filmen du såg?  Har inte sett några nya filmer på länge... Men såg "en prinsessas dagbok" för några dagar sen på tv.

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?  Eftersom vi själva har barn blir det oftast med andra barnfamiljer...

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa då?

Som Jennifer skrev "Beror på vinstsumman". Men jag skulle vilja köpa ett hus med mer mark och större stall!

Har någon någonsin kallat dig lat?  Förmodligen...

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?   Nej, har inga som helst problem att somna på kvällen!

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?  I bilen skulle jag tro att det är Danny eller The Rasmus, hemma kan det vara Richard Marx... Vet inte så noga, lyssnar mest på radio, men tror att det var dessa CD jag lyssnade på senast...

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?  OJ! Jag är inte så mycket för en speciell artist/grupp utan mer för en speciell låt. Och just nu är min absoluta favorit låt "Dancing in the dark" med Jessy.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej.

Vad åt du till middag senast?  Igår hade vi pasta och köttfärsås!

Använder du huvtröjor? Ibland.

Kan du vissla?  Jo, det kan jag väl... Men inte speciellt bra kanske...

Vem var den senaste som ringde dig?  En tjej från Brösarp ringe igår, hon ska komma och kolla på min häst!

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Har inte åkt karuseller på evigher, men har alltid gillat berg-o-dal banor!

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?  Ingen aning...

Vilket riktnummer befinner du dig i? 0435

Tittade du på tecknat när du var liten?  Det gör jag fortfarande...

Hur många syskon har du?  Inga

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Ja du, hur stort kan Väla vara... ca 160 butiker sägs det väl???

Är du blyg inför det motsatta könet?  Nej!

Vilken film kan du alla replikerna till?  Dom glömmer man ganska fort.

Äger du några band t-shirts? Inte nu längre, hade en med Mötley Crue när jag var yngre, men den är totalt utsliten nu.

När flög du senast?  Det har jag aldrig gjort!

Hur många stolar står runt ditt köksbord?  4 vanliga stolar, en stol för barn och en barnmatstol samt en kökssoffa!

Läser du för skojs skull?  Har knappt tid att läsa längre...

Pratar du några andra språk?  Engelska kan man ju...

Diskar du din egen disk?  Nä, det får diskmaskinen sköta om...

Har du gråtit offentligt? Jadå!

Har du en stationär dator eller en laptop? Vi har faktisk både och.

Försöker du alltid att lära dig nya saker? Ja, det är kul att lära sig nya saker.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?  Nja, varför det egentligen...

Vill du just nu göra några tatueringar eller piecingar?  Har länge velat tatuera en sjöhäst, men vet inte var, så det har inte blivit av.

Kan du kasta macka? Vet inte, kanske, har inte testat på länge.

Har du någonsin varit på Jamaica? Neej, men det skulle vara en upplevelse tror jag.

Vad har du med dig in på bion? Läsk och nåt choklad.

Vem var din favoritlärare och varför? Hade nog inga favoriter.

Har du dejtat någon av en annan religion? Nej.

Vad har du för väder? Mulet och ett par plusgrader.

Har du en favoritblogg?  Nej, jag läser igenom alla mina länkar varje dag.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? På gymnasiet vet jag inte, men på komvux var det utan tvekan teckenspråk!

Gillar du att flyga? Eftersom jag aldrig har flugit så kan jag inte svara på det.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?  Ärlighet.

När sov du senast på golvet? Har jag sovit på golvet???

Vilken är din favoritdrink? Har inte druckit drinkar på evigheter, kommer inte ens ihåg vad dom heter :S

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?  Klarar mig nog på ganska lite sömn, men visst vill man gärna sova 8 timmar.

Är dina dagar fullbokade och stressade? Vissa dagar är fullbokade andra inte, men stressar gör jag sällan.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, jag var nog ganska "snäll"

Vilken är din favoritfrukt? Det går i perioder, men får väl säga... vindruvor

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 32.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej minsann, sånt orkar jag inte bry mig om.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?  Inte så värst.

Tror du på liv på andra planeter? Varför skullde det inte finnas det...

Tror du att Gud är man eller kvinna? Hade jag trott på att det fanns en gud, så hade jag nog trott att det var en man.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?  Svår fråga, kommer nog lika bra överens med vilket som.

Vad var det senaste du åt? En chocolatechip cookie

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Vet inte...

Gillar du senap? Nej, den enda gång jag använder senap är i ärtsoppa

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Då kommer det nog lite svordommar och tårar bara.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?  Skulle inte våga!

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?  Bra fråga, ingen aning faktiskt.

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej.

Tycker du om att krama folk?  Beror på vem det är och varför 

Skulle du säga att du är trendig?  Nej, jag är bekväm av mig bara.

Äger du en digitalkamera? Inte mer än den i mobilen, som jag tar alla mina bilder till hemsidan, pixbox och bloggen med.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?  Tror inte att jag blivit jämförd med någon...

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? JAAAA!!

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?  Pojken som kallades DET

Vad är du allergisk mot?  Latex!

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?  Kommer inte ihåg vad min mamma sa att det skulle va... Minns bara att jag inte gillar det namnet och är glad att jag blev en tjej!

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards