Alla inlägg den 19 januari 2008

Av Angelika - 19 januari 2008 21:39

När jag kom hem från Landskrona idag, var ögonen igengrodda på den ena lakeland hanen Modesto som föddes i tisdags. Tvättade ögonen och gav honom ögonsalva, sen verkade han piggare, men när jag kom in igen 3 timmar senare och skulle ge dom kvällsmat så låg han död i buren.

Så himla typiskt, det var den bäst typade hanen i kullen, och så väldans söt var han... Vila i frid lille knatte.

Av Angelika - 19 januari 2008 19:36

Så var man hemma igen från utställningen i Landskrona!

Jodå, jag kom iväg, det var inte så farligt med blåsten som man trodde, tack och lov.


Det enda som jag blev nöjd med är Narnias Granada som fick 89 poäng och cert (bara ett kvar nu för att bli champion)!

Wonders Juneau och Jeronas Hesperia Comma fick bara 86 poäng vardera.

Hemsidan uppdateras kanske senare ikväll eller imorgon med mer ingående resultat och infom om saludjur osv.


Narnias Janina flyttade till sin nya ägare i Malmö idag, lycka till med henne!
Med mig hem fick jag den crested grey hane jag bokat av Josefine, Baby Angels Lilla Päronsnutt.


Nästa utställning blir nästa helg då Garnada får följa med Helena upp till Sjuntorp och kanske, kanske knipa sitt sista cert, annars är det Landskrona igen den 16 februari som är nästa utställning jag själv åker på.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards