Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Angelika - 15 januari 2008 21:30

Nu har jag fått gjort en ordentlig genomkoll av bebbarna.

Lite fel hade jag av det lilla såg, det var inte chocolate utan grey.

Elmarina födde fyra stycken lakelands, två honor i grey/golden och två hanar i black/golden. Tyvärr har alla fyra mer eller mindre öronveck (hem)...

Bilderna är inte dom bästa pga det dåliga ljuset i kväll, men så här ser dom iallafall ut!


Narnias Miranda, grey med golden nos och en baktass:


Narnias Mirabella, grey med en golden framtass:


Narnias Modesto, black/golden hane:


Narnias Morisco, black med lite golden på rumpan och vid ena örat:


Av Angelika - 15 januari 2008 16:10

Ja nu håller Elmarina på att föda! Vet inte om hon är färdig och jag avvaktar ett tag innan jag går in och plockar med dom, men kan iallafall se 4 st ungar nu, men kan bara urskilja färg på två av dom, en svart och en choklad!

Mer info om färger, kön osv kommer senare ikväll, och om jag känner att det är ok även bilder!


Fast måste säga att man kan knappt låta bli att plock med dom, man är ju så nyfiken! Men jag måste hålla fingrarna i styr...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards